Салбарын экспертиз, харилцаа холбоогоор дамжуулан бид салбарын мэргэжилтэн, бизнес, их сургуулиудад туслах сертификатын сургалт, материал, нетворкод олон улсын стандарт тогтоодог. Манай сертификатын сургалтууд нь хамгийн эрэлттэй чадвар дээр суурилдаг бол, материалууд нь практик хэрэглээнд зориулагдсан ба олон улсад танигдсан гэсэн үг юм.
Сургалтад бүртгүүлсэн цагаас эхлэн та манай олон улсад алдартай материалын санд нэвтрэх эрхтэй болох ба DMI-ын мэргэжлийн гишүүн болно.
Юу багтсан бэ?
- Бэлтгэл сургалт
- Бүртгэлийн хураамж
- Шалгалтын хураамж
What Will You Learn?
- Хиймэл оюун ухааны эрин дэх дижитал маркетинг
- Контент маркетинг, сошиал медиа
- Маркетинг SEO PPC /
- Paid Search and Display Advertising/
- Имэйл маркетинг ба автоматчлал
- Дижитал маркетын софт чадвар Web Optimization, Е-коммерс, Сошиал коммерс
- Google Analytics 4 (GA4) аналитикс
- Дижитал маркетингийн стратеги
Audience
- Онлайн маркетингийн стратеги боловсруулж, хэрэгжүүлэгч
- Дижитал маркетингийн чиглэлээр карьер хөөх хүсэлтэй
- хүмүүс
- Хурдтай өөрчлөлтөд хөл нийлүүлэн алхаж, карьерын өсөлтийн боломжийг таньж, ашиглах хүсэлтэй маркетингийн мэргэжилтэн
- Маркетингийн ажилтан, координатор, туслах ажилтан
- Маркетингийн дадлагын оюутан, маркетингийн шинжээч
- Брэнд менежер, Брэндийн стратегич, Арга хэмжээ төлөвлөгч, Олон нийтийн харилцаа /PR/ мэргэжилтэн
- Копирайтер, Контент бүтээгч
- Медиа төлөвлөгчид, Медиа байэр
- Зах зээлийн судалгааны шинжээч, Дата шинжээч, Бүтээгдэхүүний маркетер
- Маркетингийн менежер, маркетингийн захирал
- Маркетингийн зөвлөх, мэдээлэл технологийн менежер
- Энтрепренер, жижиг бизнес эзэмшигч
Course Content
Хиймэл оюун ухааны эрин дэх Дижитал Маркетинг
Хиймэл оюун ухааны дэвшлийн үед дижитал маркетингийн хүчийг бүрэн нээх нь. Үндсэн концепцийг таньж, дижитал сувгуудийг судалж, машин лернинг алгоритм, том хэлний загвар, AI-д суурилсан хэрэгслүүд хэрхэн өнөөгийн бизнесийн үйл ажиллагааг өөрчилж, шинэчилж байгаатай танилцана. Үзэгчийн мэдээллээс 360 зэргийн кампанит ажлууд гээд зорилтот үзэгчтэйгээ үр дүнтэй харилцах, холбогдох боломжуудыг судална.
-
Дижитал маркетинг гэж юу вэ?
-
Инбаунд болон Оутбаунд маркетинг гэж юу вэ?
-
Дижитал маркетингийн сувгууд
-
Дижитал маркетингд хиймэл оюун ухаан
-
Дижитал маркетингд цаг үетэйгээ хөл нийлүүлэн алхах нь
-
Үйлчлүүлэгчийн сонсох хэрэгсэл
-
Өрсөлдөгчийн судалгаа
-
Зах зээл, хэрэглэгчийн судалгаанд хиймэл оюун ухааны хэрэгсэл ашиглах
-
Уламжлалт юүлүүрийн систем ба хэрэглэгчийн худалдан авалтын үе шат
-
Хэрэглэгчийн худалдан авалтын үе шатын хувьсгал
-
Уламжлалт ба дижитал маркетингийн хослуулах нь
Контент маркетинг
Контент маркетингийн стратегийг хэрэглэгч төвтэй, өгөгдөлд суурилан төлөвлөж бас хэрэгжүүлж сурах нь. Худалдан авагчийн үе шат бүрд хамгийн шалгарсан аргачлалыг ашиглан хэрэглэгчтэй холбогдож сурна. Контент бүтээхээс эхлэн өөрийн нөлөөллөө хүчитгэж, үнэ цэнээ нэмэгдүүлж, өөрийн амжилтаа хиймэл оюун ухаанд суурилсан өгөгдлөөр хэмжих нь таны бизнесийн контент маркетингийн гүйцэтгэлийг дээд түвшинд аваачих болно.
-
Контент маркетинг гэж юу вэ?
-
Сэдэвчилсэн контент
-
Контентын зорилго
-
Худалдан авагчийн дүр төрх
-
Контентын сэдвийн санаа олох
-
Агуулга текст
-
Контент бүтээх, засах
-
ChatGPT сурах
-
Контент төлөвлөх
-
Контентын үзүүлэлтийг шинжлэх
Сошиал медиа маркетинг
Өөрийн бизнест сошиал медиа маркетингийн бүрэн боломжийг нээж, динамик сошиал медиа орчныг бүрдүүлж суралцах нь. Үндсэн талбаруудын маркетингийн чадамжийг гүнзгийрүүлэн судалж, сошиал медиа дахь үзэгчидтэй харилцаа үүсгэх, үзэгчдийн тоог нэмэгдүүлэх шалгарсан тактикуудад суралцана. Төлбөрт сурталчилгааны боломжийг илүүтэй таньж, талбарын өөрийн аналитик хэрэгслээс өгөгдөл татаж суралцсанаар өөрийн сошиал коммерс тоглолтод ялалт гайхуулах боломжтой болно.
-
Сошиал ашиглан хэрэглэгчийн худалдан авалтын үе шатад нөлөөлөх
-
Сошиал медиа алгоритм хэрхэн ажилладаг вэ?
-
Сошиал медиагийн үндсэн талбарууд: Facebook, WhatsApp, Instagram
-
Сошиал медиагийн үндсэн талбарууд: X, LinkedIn
-
Сошиал бичлэгийн үндсэн талбарууд: Youtube, Tiktok
-
Сошиал медиа туршлагыг бизнест нэвтрүүлэх
-
Сошиал хүрээллээ хөгжүүлэх
-
Сошиал медиа ашиглан үзэгчдийн оролцоог нэмэгдүүлэх
-
Сошиал кампанит ажил хийхэд шаардлагатай таван түлхүүр алхам
-
Сошиал медиад хиймэл оюун ухаан ашиглах хамгийн шилдэг практикууд
Хайлтын системийн оновчлол (SEO)
Хайлтын системийн оновчлолын ажиллагаатай танилцах, хайлтын систем болон SERP хэрхэн ажилладаг болоход суралцах. Түлхүүр үгийн судалгаанаас эхлэн амжилтын гурван багана болох техник, хуудсан дээрх болон хуудасны гаднах оновчлолын шилдэг практикт суралцаж стратегич SEO-ын хүчин чадалтай танилцах. Түлхүүр үгийн үзүүлэлт, органик веб зочлолт болон хувиргалтыг хянаж, SEO-оо нарийвчлан хянах боломж. Төлбөртэй болон үнэгүй SEO хэрэгсэл ашиглахын сацуу хиймэл оюун ухааны хэрэгслийг ашиглах.
-
Хайлтын системийн хэрхэн хуудсыг эрэмбэлдэг вэ?
-
Хайлтын системийн үр дүн SERP
-
SEO түлхүүр үгийн судалгаа хэрхэн хийх вэ?
-
Техникийн оновчлол
-
Хуудасны туршлагыг эрэмбэлэх дохио
-
Google хайлтын консол
-
Хуудас дээрх эсвэл хуудасны гаднах оновчлол
-
Үнэгүй SEO хэрэгслүүд
-
SEO-д хиймэл оюун ухаан ашиглах
-
SEO-д ChatGPT ашиглах
-
ChatGPT for SEO
Төлбөртэй хайлт (PPC) ба дэлгэцийн сурталчилгаа
Даралтын төлбөрт сурталчилгаа буюу PPC-ын чадамжтай танилцах, идэвхтэй хэрэглэгчдийг олж авах, мэдээ мэдээлэл, бүтээгдэхүүн үйлчилгээ хайх үйл явцтай танилцах. Дижитал дэлгэцийн болон бичлэгэн сурталчилгааны өргөн цар хүрээг судалж, брэндийн танигдалцыг нэмэгдүүлж, сонирхлыг өдөөх.. Цогц дижитал маркетингийн стратегийг эдгээрийг хамтад нь ашиглахад стратеги бүрийн давуу талыг ялган судлах. Google Ads зэрэг чухал талбарууд дээр үр дүнтэй төсөвлөх, стратегич үнэ тавих, бүтээл гаргах зэрэг суурь зарчмуудтай танилцах. Дэлгэцийн болон бичлэгэн сурталчилгааг Google Display Network-оор дамжуулан гүнзгийрүүлэн судалж, үзэгчийн оролцоог нэмэгдүүлж, зорилтот үзэгчдэд хүргэхэд хиймэл оюун ухааны хэрэгслийг ашиглах.
-
PPC түлхүүр үгийн хайлт
-
Google Ads төсөв ба үнэ тавих
-
PPC кампанит ажил эхлүүлэх
-
Дэлгэцийн болон бичлэгэн сурталчилгаа
-
GDN, Хиймэл оюун ухаан, үзүүлэлтийн макс
-
Дэлцэгийн болон бичлэгэн сурталчилгааны хэлбэрүүд
-
Эрэлт үүсгэхэд зорилт гаргах
-
Дэлгэцийн болон бичлэгэн кампанит ажилд дахин маркетинг хийх нь
-
Paid Search Metrics and Reports
-
Хайлт, дэлгэц болон бичлэгэн кампанит ажлын оновчтой ажиллагааг нэмэгндүүлэх
-
Google Ads-ыд хиймэл оюун ухаан ашиглах
-
Хиймэл оюун ухаан ба гүйцэтгэлийн макс
Имэйл Маркетинг
Имэйл маркетингийг гүнзгийрүүлэн судалж, кампанит ажлаа саадгүй явуулахад автоматчлал болон хиймэл оюун ухааны чадамжийг ашиглах арга хэрэгслүүдтэй танилцах. Имэйл кампанит ажлын түлхүүр элементүүд болох гарчиг, агуулга, хэв маягийг илүү оновчтой болгож, имэйл хүргэхэд саад болж буй бэрхшээлүүдийг даван туулах арга барилд суралцах.
-
Имэйл ба омнисуваг маркетинг
-
Имэйл маркетингийн хууль эрх зүй
-
Харилцагч үйлчилгээний систем
-
Маркетингийн автоматчлал
-
Имэйл маркетингийн ажлын дэс дараалал ба үр ашиг
-
Имэйлийн гарчиг ба хуулбар
-
Имэйлийн дизайн ба зураг
-
Имэйл кампанит ажил хүргэхэд саад болдог зүйлс
-
Имэйлын үр дүнг нэмэгдүүлэхэд A/B туршилт ашиглах
-
Имэйл кампанит ажлын үзүүлэлтийг нэмэгдүүлэх
Дижитал маркетеруудын мэргэжлийн чадварууд
Өнөөдрийн хурдтай өөрчлөгдөн буй орчинд дижитал маркетеруудын амжилтад техник, дижитал чадвараас гадна мэргэжлийн чадвар зайлшгүй хэрэгтэй. Тэгвэл ямар мэргэжлийн чадвар хэрэгтэй вэ? Үүнд төслийн удирдлага, уян хатан сэтгэлгээ, бүтээлч чадвар, стратегич чадвар гээд дуусашгүй. Цагаа удирдах, асуудал шийдвэрлэх, ятгах чадвар нь таны хувийн болон ажлын амжилтад туслах үндсэн чадварууд юм.
-
Төслийн удирдлагын долоон шат
-
“Туршиж суралцах” арга ашиглах
-
Уян хатан концепцийг нэвтрүүлэх
-
Шинэ санаа гаргах
-
Бүтээлч байдалд саад болж буй хүчин зүйлсийг арилгах
-
Үр дүнтэй асуудал шийдвэрлэх чадвар
-
Стратеги сэтгэлгээний үр ашиг
-
Цаг хэмнэж, цаг гаргах
-
Үр дүнтэй харилцааны стратегиуд
-
Үзэгчээ ятгах
Вебсайтны оновчлол ба е-коммерс
Танилцуулга вэбсайтаас хандалт цуглуулах, хэрэглэгч төвтэй загвараас еКоммэрс , сошиал коммерс болж онлайн амжил тодорхойлох бүтэц, үйл ажиллагаатай танилцах. Худалдан авагчийн үе шат болон UX-ын үр дүнтэй вэбсайт хийхэд хэрхэн нөлөөлдөг болохыг ойлгох нь вебсайтаа бизнесийн зорилготой уялдуулахад тусална. Вэбсайтын үйл ажиллагааг хэмжиж, хянаж, үнэлэх хэмжигдэхүүнийг нэвтрүүлж сурахаас гадна сошиал коммерс сувгууд болон тактикийг ашиглан борлуулалтаа нэмэх боломжийг судлах болно.
-
Онлайн танигдалцыг нэмэгдүүлэх
-
Вэбсайт хэрхэн хийх вэ?
-
Вэбсайтын оновчлол ба хэрэглэгчийн үе шат
-
Вэбсайтны үндсэн хуудаснууд
-
Дизайны зарчмууд
-
UX, UI гэж юу вэ?
-
еКоммэрс шийдлүүд
-
еКоммэрс онлайн дэлгүүрүүд
-
Вебсайтын хэмжигдэхүүн
-
Вэбсайтны оновчлолд A/B туршилт хийх нь
-
Сошиал медиа хэрэгсэл ашиглан шинжлэх, тайлан гаргах
Google Analytics 4 (GA4) аналитикс
GA4 ашиглан вебсайт, апп-ын гайхамшигтай танилцах боломж. Хууль эрх зүйн хүрээнд дата цуглуулах, зөвшөөрөл авах, хувь хүний нууцлалыг хамгаалах шилдэг практикуудад суралцаж, суурь ойлголттой болох. GA4 атохиггоог амжилттай хийж, хиймэл оюун ухаан дэмжигдсэн функцуудыг ашиглан өөрийн үзүүлэлт болон хэрэглэгчийн хувиргалтын үе шаттай нарийвчлан танилцан, дижитал кампанит ажлаа илүү нарийвчлан хянах боломжтой. GA4-ийн хиймэл оюун ухаан дэмжигдсэн функцыг илүү нарийвчилсан шинжилгээ хийж, хяналт хийхэд ашиглаж сурах.
-
Google Analytics 4 (GA4) суурь мэдлэг Аналитикс, өгөгдлийн нууцлал ба хамгаалалт
-
GA4 бүртгэл тохиргоо хийх
-
GA4-ыг бусад хэрэгслүүдтэй холбох
-
GA4 үйлдлүүд
-
GA4 дэх ахисан түвшний үйлдлүүд
-
GA4 гол тайлангууд
-
URL үүсгэгч ашиглан UTM хянах
-
GA4-д цаг үеийн бодит дата
-
Өгөгдөлд суурилсан шийдвэр гаргалт хийхэд хиймэл оюун ухаан ашиглах
-
Хэрэглэгчийн үе шатыг зураглахад хиймэл оюун ухааныг ашиглах
-
Хэрэглэгчийн үе шатад хиймэл оюун ухааны хэрэгсэл
Дижитал маркетингийн стратеги
Динамик дижитал маркетингийн стратегийг хиймэл оюун ухаантай хослуулан төлөвлөж, хэрэгжүүлэхэд суралцах. Ажлын зорилтуудаа тодорхойлж, хөрөнгө оруулалтын өгөөжийг нэмэгдүүлэх төсөв гаргах. Дижитал суваг ба түүнд тохирох мессежийг бэлдэхээс өмнө судалгаа хийж, судалгаанд суурилсан бүтээлч стратеги гаргах. Дижитал стратегийг илүү нарийвчилсан ажлын төлөвлөгөө төлбөрт сурталчилгааны стратеги, баримт бичигтэйгээр гүйцэтгэх.
-
Өнөөдрийн маркетинг
-
Стратеги төлөвлөгөөнд хиймэл оюун ухааны үүрэг
-
Стратеги ба хөрөнгө оруулалтын өгөөж
-
Судалгааны талаар илүү шүүн тунгаан сэтгэх нь
-
Дижитал аудит
-
Стратеги ба урьдчилан таамаглал
-
Маркетингийн мессеж хөгжүүлэх
-
Бүтээлч агуулга хөгжүүлэх
-
Агентлагтай хамтран ажиллах
-
Медиа төлөвлөгөө ашиглах
-
Кампанит ажлын төлөвлөгөө хүргэх
A course by
U